დისკუსია
წარმოადგენს ჯგუფის პოზიციას
|
1
|
|
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს
|
1
|
|
მსჯელობს არგუმენტირებულად
|
1
|
|
აკეთებს დასკვნას
|
1
|
|
მოყავს არგუმენტი საკუთარი აზრის გასამყარებლად
|
1
|
|
მსჯელობს თანმიმდევრულად,შემოიფარგლება კონკრეტული
თემით
|
2
|
|
ფლობს აუდიტორიას
|
1
|
|
კორექტულია ოპონენტის(განსხვავებული აზრის) მიმართ,
ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს
|
2
|
ექპერიმენტი
აკეთებს გეგმას(ჩანაწერი-სრული, არასრული)
|
2
|
|
გამოითვლის ექსპერიმენტით შესაძლო შედეგებს(აწარმოებს გამოთვლებს, გამოთქვამს
ვარაუდებს)
|
2
|
|
იცავს უსაფრთხოების ნორმებს, გეგმავს ექსპერიმენტს
|
2
|
|
იყენებს შესაბამის გრაფიკებს, სიმბოლოებს და ტერმინოლოგიას შედეგების
გადმოსაცემად
|
1
|
|
მსჯელობს ექსპერიმენტის შედეგებზე(აღწერს, აკეთებს დასკვნას)
|
2
|
|
ამზადებს პრეზენტაციას, რეფერატს, პროექტორს
|
1
|
ჯგუფური მუშაობის რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
ძალიან კარგი
10
|
საშუალოზე მაღალი 9-8
|
საშუალო
7-6
|
დაბალი
5-1
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
|
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად
და თანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო ორგანიზებული იყო, ჯგუფის
წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული,
ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული,
ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ გადანაწილებულა
|
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
საკმარისად გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
ნაწილობრივ გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
არ გააჩნიათ მოსმენისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
დროის ლიმიტი
|
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს
|
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს
|
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა
|
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
|
თანამშრომლობა
|
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური
და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები
|
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი
იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის
წევრებს შორის ძირითადადპოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები იყო
|
მხოლოდ ერთიორი მოსწავლე აქტიურობდა, ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ
წევრებსშორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
|
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ, ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა
თანამშრომლობითი გარემო
|
პრეზენტაციის შეფასება
უჯრედის ორგანოიდები
1
|
პრეზენტაცია პასუხობს სათაურს :
უჯრედი და მისი ორგანოიდები
|
1
|
2
|
ფლობს აუდიტორიას
|
1
|
3
|
თემა არ სცილდება შინაარსის ფარგლებს
|
1
|
4
|
სწორად ჩამოთვლის უჯრედის ორგანოიდებს
|
1
|
5
|
ადარებს ერთმანეთთან ცხოველურ და მცენარეულ უჯრედებს
|
2
|
6
|
ახასიათებს უჯრების ორგანოიდებს ფორმისა და ფუნქციის მიხედვით
|
2
|
7
|
თვალსაჩინოებას იყენებს მიზნობრივად
|
1
|
8
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
1
|
პროექტის შეფასების
რუბრიკა
1
|
მოძიებული ინფორმაციის შესაბამისობა თემასთან
|
1-2
|
2
|
მოძიებული ინფორმაციის
სანდოობა და მრავალფეროვნება
|
1-2
|
3
|
პროექტის პრეზენტაციო მხარე
|
1-2
|
4
|
პროექტის ვიზუალური
მხარე( სლაიდშოუ, კედლის გაზეთი, ბუკლეტები, ბროშურები და ნახატები)
|
1-2
|
5
|
თემის ირგვლივ კითხვებზე პასუხი
|
1-2
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий