1.პროექტის სახელწოდება
|
საქართველოს დაცული ტერიტორიები
|
2. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი)
|
ეთერ პაპუნაშვილი
|
3. ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა
|
eteripapunashvili@gmail.ge
|
4. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი
|
http://bunebismetyvelebaeteri.blogspot.com/p/blog-page_38.html
|
5. პროექტის მთავარი თემა
|
საქართველოში
არსებული დაცული ტერიტორიების გაცნობა და
საქართველოს ბიომრავალფეროვნება
|
6. პროექტის აქტუალურობა
|
21-საუკუნის პრობლემა :
ბიომრავალფეროვნების საფრთხეები,დაცული
ტერიტორიების მნიშვნელობა საქართველოსათვის
,ბრაკონიერობა.
|
7.პროექტის მიზნები
|
ბუნების სწავლება პროექტის მეშვეობით. ბუნების
დაცვა ,დაცული ტერიტორიების გაცნობა, სოციალური
და პრეზტაციის უნარ-ჩვევების გამომუშავება.
|
8.საგნებთნ/ საგნობრივ ჯგუფებთნ/ეროვნულ სასწავლო
გეგმასთნ კავშირში
|
Sedegi
TvalsaCinoa, Tu moswavle:
bun. VI.10.
moswavles SeuZlia garemosdacviTi RonisZiebebis
gatareba,
maTi mniSvnelobis aRwera da dasabuTeba
●CamoTvlis saqarTveloSi
arsebul dacul teritoriebs da
saubrobs maT mniSvnelobaze;
●iyenebs sxvadasxva wyaros (mag. saqarTvelos wiTeli
nusxa,
wiTeli wigni) daculi obieqtebis
Sesaxeb informaciis Sesagroveblad
da monawileobs garemosdacviTi
ideebis popularizaciaSi;
საგანთაშორი კავშირი:
ისტ-ი, ისტორიასთნ
|
9. მოსაწავლეთა ასაკი
|
ბუნება,
დაწყებითი საფეხური, მე-68კლასი
|
10. ვადები/ხანგრძლივობა
|
ხანგრძლივობა
ოთხი კვირა, თვითოეული ეტაპი გაწერილია ერთ კვირაზე .
|
11. მოსალოდნელი შედეგები/ პროდუქტი ,რაც შეიძლება
შეიქმნას
|
ინფორმატიკაში მიღებულ ცოდნას გამოიყებებენ პროექტის საპრეზენტაციო
ნაწილის მომზადებაში.იციან ვორდში მუშაობა და ინტერნეტით სარგებლობა.
|
12.პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები)
|
პროექტის
განხორციელების რირველ ეტაპზე
სამუშაო განაწილდა ჯგუფეებს შორის, შედგა 9 ჯგუფი და სამუშაო ოთხ ეტაპად დაიგეგმა , დრო განაწილებულია
ოთხ კვირაზე.მოსწავლეებს ვასწავლე წინასწარ საჭირო ტერმინოლოგია.
1
ჯგუფი-ბორჯომ-ხარაგაულის ეროვნული პარკი
2
ჯგუფი --ლაგოდეხის ნაკრძალი
3
ჯგუფი-- სათაფლიის კასტული მღვიმე
4
ჯგუფი--თუშეთის დაცული ლანჩაპტი
5
ჯგუფი--ოკაცეს კანიონი
6
ჯგუფი----კინტრიშის ნაკრძალი
7
ჯგუფი-----ვაშლოვანის ნაკრძალი შამათავა,
8ჯგუფი -----კოლხეთის ნაკრძალი
9ჯგუფი-----მტირალას
ეროვნული პარკი
პირველ ეტაპზე -მოძიება საჭირო ინფორმაციის ინტერმეტ
და დამატებითი ლიტერატურიდან.
მეორე ეტაპზე-მოძიებული ინფორმაციის დამუშავება ,დახარისხება.
მესამე ეტაპზე- ამზადებენ დამსწრე საზოგადოებისთვის
პრეზენტაციას და კედლის გაზეთს.
მეოთხე ეტაპი- დაგეგმვა და ჩატარება სკოლის ბაზაზე პროექტის
პრეზენტაციის, სადაც მოწვეული იქნება
დამსწრე საზოგადოება.
|
13.პროექტის
საჭირო ძირითადი რესურსები
|
1) ადამიანური რესურსები
მასწავლებელი,
მოსწავლეები, დამსწრე საზოგადოება.
2) ტექნიკური აღჭურვილობა
ციფრული
ფოტოაპარატი, კომპიუტერი, პროექტორი, ინტერნეტი
Wikipedia,
google.ge, დაცული
ტერიტორიების სააგენტო
|
პროექტის შეფასების რუბრიკა
1
|
მოძიებული ინფორმაციის შესაბამისობა თემასთან
|
1-2
|
2
|
მოძიებული ინფორმაციის
სანდოობა და მრავალფეროვნება
|
1-2
|
3
|
პროექტის პრეზენტაციო მხარე
|
1-2
|
4
|
პროექტის ვიზუალური
მხარე( სლაიდშოუ, კედლის გაზეთი, ბუკლეტები, ბროშურები და ნახატები)
|
1-2
|
5
|
თემის ირგვლივ კითხვებზე პასუხი
|
1
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий